ISPOVEST: Da li znate koliko sam srecna… skoro je bila momacka vecer mom muzu, u stan sam postavila kameru…


Da li znate koliko sam srecna… skoro je bila momacka vecer mom muzu, u stan sam postavila kameru i poslala striptizetu, anonimno, koja je 10 puta zgodnija od mene… gledala sam snimak, kad se pocela skidati, muz je ustao i rekao ” moja Lela je za ovu kur*etinu 10 u glavu po izgledu” otisao u kuhinju i pio pivo dok su je drugi vacarili. Ljudi, nasla sam pravog, iako se kajem sto sam sumnjala u njega. Volim ga.
Lažem momka prijatelje porodicu da sam na dijeti već mjesecima da se mučim kukam kao nema rezultata a krišom jedem sve redom slatkiše ćevape pite ma šta god mi dođe ruku, istresam se na momka kako ne želi da me prihvati ovakvu a ustvari ja sam ta koja se ne prihvata takvom jer mrzim taj osećaj nesigurnosti i niskog samopouzdanja.

Želim i ja da se slikam u minjacima štiklama uskim haljinicama a ne samo glavu i lijepo lice na fejs ili instagram. Sama sebe lažem da sam na dijeti sama sebe mrzim…

izvor: komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Pokreće Blogger.