ISPOVEST: Krupna sam devojka imam 70 kila, ali je to rasporedjeno tamo gde treba u du*e i si*e…


Krupna sam devojka imam 70 kila, ali je to rasporedjeno tamo gde treba u du*e i si*e, ima me svuda, a zato nemam stomak. Jedini kompleks mi je sto sam niska i volela bi da sam visa. Studentkinja sam, zivim sa cimerima, imam jednog cimera koji obozava moju moju zadnjicu.

Kada sam sama s tim cimerom obucem tange i legnem na krevet i volim kad eksperimentise… Volim nakon eksperimentisanje izvadi svoj veliki pe*is pa krenem tako da praznim energiju na njemu… uvek pustimo muziku i prilagodjavamo se u ritmu muzike…

 ja sam osoba koja voli se*s i obozavam to sto sam krupnija ne volim kad vidim sitnu i slabasnu devojku puno mi je lepse kad vidim jake noge zategnute uvek se obradujem…

izvor: komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Pokreće Blogger.