ISPOVEST: Imam 16 godina i već duže vremena maštam mojoj snaji, bratovoj supruzi…


Imam 16 godina i već duže vremena maštam mojoj snaji, bratovoj supruzi. Ona ima 25 i izgleda kao anđeo. Bukvalno danonoćno maštam o njoj, uživam u mirisanju njenog prljavog veša, gaćica na kojim su tragovi neke kreme ili čega već, sve to me tako napaljuje da dnevno znam da se samozadovoljavam i po 5-6 puta. Svjestan sam da je skoro pa nemoguće da imamo išta, ali rekao sam sebi da ću dokle god me drži ova ludost da pokušavam. Sinoć sam je krišom gledao kroz ključaonicu dok se tuširala, uh kako sam uživao.
Otišao sam u svoju sobu i par minuta nakon toga MOJA SNAJA JE UŠLA KOD MENE, onako polumokra u svilenoj spavaćici ISPOD KOJE NIJE IMALA NIŠTA… Ništa nije govorila, samo se uvukla u moj kevet, uhvatila me za polni organ i… srce mi je tako tuklo da sam mislo da ću da umrem, bio sam u tom trenutku najsretniji čovjek, a onda kada je krenula da se popne na mene i da konačno imam odnos sa njom u tom trenutku je u sobu ušao moj brat. Osjećaj sreće se pretvorio u neviđenu tugu, strah… živi pakao.

Želio sam da nešto kažem, ali nisam imao glasa, a onda je sve nestalo, bukvalno, probudio sam se sav znojan i poprilično mokar tamo dole. Uh… i prije sam imao mokre snove, ali nikada ovako uvjerljivo i napeto. Cijelu noć nisam oka sklopio razmišljao sam o tom snu… šta da se sve to zaista desilo… NEVIĐENA SRAMOTA… ali opet gledano iz drugog ugla, NEVIĐENO ZADOVOLJSTVO… Poludjeti ću, svjestan sam da živim u “pogrešnom filmu” i trudim se da budem normalan, ali kada vidim snaju, pogotovo u nekoj izazovnoj odjeći ili pozi, ma sve zaboravljam i ko sam i šta sam, sve postane nebitno OSIM NJE!

Nema komentara:

Pokreće Blogger.