ISPOVEST: Imam nepunih 16 i već skoro 2 godine tetka me svakodnevno uči o MUŠKO – ŽENSKIM ODNOSIMA…


Imam nepunih 16 i već skoro 2 godine tetka me svakodnevno uči o MUŠKO – ŽENSKIM ODNOSIMA. Vjerujte najbolja tetka na svijetu, od mojih roditelja bolja 100 puta. Ona me je naučila kako se samozadovoljava, kako se puše cigarete, kako se zavode muškarci… ma sve što znam o životu ona me naučila.
Zadnjih mjesec dana me je pripremala da prvi odnos sa muškarcem, i psihički i fizički me prirpemala za gubljenje nevinosti. Sinoć sam bila kod nje i ona je pozvala svog ljubavnika da dođe kod nas. Znam tog čovjeka, mislim više puta sam gledala kako zadovoljava moju tetku i svaki puta sam uživala u tim scenama. Kada je on došao tetka me upitala da li sam sigurna da sam spremna da postanem žena, uzela me za ruku i odvela u spavaću sobu.

Vjerujte da me 20 minuta pripremala, opuštala prije nego me je njen ljubavnik preuzeo u svoje ruke. Bilo je božanstveno i sve zahvaljujući mojoj tetki koja ništa nije prepustila slučaju. Činjenica da prvi odnos za sve žene bude obično bolno i neugodno iskustvo, a da je za mene bilo božanstveno govori koliko se tetka porudila. Nakon toga nam se i ona pridružila i upotpunila osjećaj zadovoljstva. Tetka hvala ti što postojiš… VOLIM TE!!! <3

Nema komentara:

Pokreće Blogger.