ISPOVEST: Imam s*x sa devojkinom majkom vec pune 4 godine…


Imam s*x sa devojkinom majkom vec pune 4 godine. Ispocetka je bilo cisto zadovoljstvo nista ozbiljno. E sad u poslednjih par meseci zena se ocigledno zaljubila. Sad ne znam kako da je skinem sa vrata, ljubomorna je na cerku.
Predlagala mi je da pobegnemo preko. Sta ce mi zena od 45 godina ja imam tek 24. Taj sex je bio cisto zadovoljstvo ne osecam nista prema njoj. Samo sam se praksovao na njoj. Ta devojka otkida zbog mene a i mama otkida takodje. Znam da ih se necu otarasiti tek tako, neka luda familija. Prvo sam ja lud sto ne biram nego kako koja legne ja se ne bunim.

I sve muvam skoro sto je zensko. Jace je od mene ali ce mi ona stvar doci glave. Tek sad sam skontao caleta kad mi je govorio ” docice tebi p***a glave kad tad” i stvarno ce doci. Kod mene nema lepa ili ruzna, sex je sex. Sad ne znam sta dalje, matora me ucenjuje da ce reci muzu. A znam da ni mala nece mi oprostiti tek tako.

Nema komentara:

Pokreće Blogger.