ISPOVEST: Kad je dosao vikend decko mi je platio manikir, pedikir i depilaciju ne voli ni jednu dlaku na meni pogotovo dole…


Kad je dosao vikend decko mi je platio manikir, pedikir i depilaciju ne voli ni jednu dlaku na meni pogotovo dole. Jako crveni nokti i gore i dole, depilirana spremna za njih dvoje. Noc pre sam imala se*s sa deckom i zamisljala njih dvojicu, sv**ila sam i bilo mi je lepo ali sve vise sam zelela njih. Obukla sam bele starke, bele carape, crvene i gacice i iste boje brus. Preko majica a dole helanke i krenula da se nadjemo. Nasli smo se kod jednog od njih kuci, usli smo kucu i otisli u njegovu sobu.. Obicna soba za momka tih godina, veliki krevet nered na sve strane primetila sam pored kreveta carape, po mirisu nosene a i gace jednog od njih, nekoliko limenki piva. Radila je klima i bilo je prijatno unutra, sela sam na krevet a jedan na stolicu drugi na fotelju koja je gledala pravo na krevet. Marko je otvorio pivo i sedeo za racunarom na trenutak gledajuci na mene, Ivan me je pitao hocu li kafu? Rekla sam da, prijala bi mi. Razdro se Miki, usao je klinac u sobu, rekao mi je to mi je mladji brat, a njemu skuvaj dve kafe. Mali se samo okrenuo i otisao posle pet minuta se vratio sa kafom i izjurio napolje nije rekao ni rec.

Zapalila sam cigaretu i pila kafu, caskala sam sa Ivanom dok je Marko dobacio po neku rec. Jesmo sami, mozemo da se igramo pitala sam? Mozemo naravno, rece Marko i ustade. Prosao je pored kreveta i rasklonio nered, a onda izasao, cula sam u hodniku kako zove klinca. Za tren oka Ivan je bio go na fotelji, sa rasirenim nogama. Visio mu je a ispod dva velika jajeta lezala su na fotelji. Nisam nista progovarala, zavrsavala sam cigaretu gledajuci u njegov. Prisao mi je i seo ispred kreveta uzeo mi stopala i odvezao pertle, svukao starke i masirao stopala preko carapa, pitao je da li mi prija i nastavio a ja samo klimnula glavom i nastavila da gledam kako to radi. Ono crevo izmedju njegovih nogu je malo poraslo tacnije udebljalo se, svukao mi je carapu i omirsao je a onda mi omirisao stopalo, kratko je prokomentarisao sva mirises. Skinu je i drugu carapu i pustio mi stopala. Stavio je na ku*ac i polako dr**ao sa njom, ono sto se meni tu svidelo je to sto je bio spreman pogledao je u mene i video moj pogled od kako se skinuo samo sam u ku*ac gledala. Navukao je carapu preko ku**a i rekao gledaj malo mene a ne samo njega nisam ja samo ku**c. Osetila sam da sam pocrvenela, svukla sam majicu a sa njom i brus.

Oslobodila sam grudi i tvrde bra*avice, uzeo mi je stopalo i prstima prelazio preko njega od pete do prstiju. Socno mi je poljubio petu a onda nastavio po tabanu do prstiju tako nekoliko puta. Stao je i gledao mi lakirane nokte, da li su ti prsti tako slatki kao sto si ti? Pitao me je, probaj rekla sam. Stavio je palac u usta a zatim i sve prste, ponovo se vratio na palac i sisao ga zatim je ponovio i na ostalim prstima. Stao je i svukao mi helanke, g**ce mi je pocepao. Tako lezeci na krevetu skroz gola rasirio mi je noge i presao prstima preko p**ke a onda je pljunuo i to sa dosta pljuvacke, palila me je njegova pljuvacka gorela sam a to me je jos vise zapaljivalo. Svukao je carapu i legao na mene, poceo je da me ljubi uzvracala sam mu kao prava klinka. Podigao se i prislonio mi carapu uz lice, otvori usta, otvorila sam i ugurao mi je u usta. Da ne budes glasna da mali ne cuje, nista nisam rekla gledala sam samo kako stoji na samom ulazu u mene i pulsira. Spustio mi je ruku na s**u i pritisnu je, a onda prislonio gla*ic na ulaz, podigao pogled i gledao me pravo u oci. Bili smo tako povezani ocima dok je deo po deo njega ulazio u mene. Ulazio je bez ikakvih problema jer sam bila skroz vla*na, samo je skliznuo u mene. Gurao je dok nije usao ceo a ja osetila njegova ja*a kako se lepe za mene. Krenuo je polako ali samo na tren, podigao mi je doge i bacio ih na svoja ramena a onda poceo bukvalno da me cepa. Zagrizla sam onu carapu i gledala kako znoj kaplje po meni sa njega. Nisam primetila da je Marko usao i stajao pored kreveta, skroz je podmazana rekao mi je Ivan, daj meni rece mi Marko. Kao po naredjenju, izvadio ga je i mojom majicom obrisao znoj sa lica i grudi. Lezala sam isto i cekala Marka u sebi, ali ne podigao me je i postavio me u pseci polozaj a onda samo uleteo u mene rukama me je uvatio za ramena i poceo da nabija u mene. Bio je brz a onda zastao i ponovo ubrzo brze i brze. Cepao me je ludacki celo telo mi se treslo. Stao je i lupio me par puta po g**i a onda ponovio sve isto. T*ao je ali nesto je bilo drugacije samo je iskliznuo iz mene, spustio mu se? Da, skroz spusten okrenula sam se i videla kao visi, izvadila sam carapu iz usta i pitala, sta nije u redu, samo cutis to. Pa zbog malog, rekla sam, nema veze mali, igra igrice nece cuti nista. Bio je crven u licu i dr**o ga, ponovo ga je digao vratio me u isti polozaj ocekivala sam ga brzo u sebi ali on je par puta poljubio moje gu**ve a odna ih masirao, zabila sam glavu u krevet i izbacila gu*u sto sam vise mogla da mu bude lakse. Osecala sam njegovu pljuvacku po gu*i, podmazivao me je pomislila sam kao da vec nisam dovoljno, ali nema veze. U tom trenutku pristisak pozadi, obrusio se svom tezinom na mene, vrisnula sam tako je zabolelo da sam mogla jace bih vrisnula, usao mi je u c*ar?! Pokusala sam da se okrenem da ga skinem, ali pricinjavalo mi je jos vecu bol. Pola njega je bilo unutra, opustila sam g**u potpuno da me manje boli iako je vraski bolelo, izvadio ga i pljunuo pravu u rupu, osecala sam njegovu pljuvacku u meni. Samo sam tiho stenjala i nisam se pomerala, malo je usao a onda svom snagom ga gurnuo ponovo, vrsnula sam ponovo. Krenuo je da tuca sa tom polovinom koja je mogla da udje. Stenjala sam sve glasnije, a on se trudio da udje sto vise. Osetila sam u tim naletima kako mu jaja udaraju po mojoj pi*ki i znala sam da je usao ceo. Stenjala sam ali nisam mogla rec da progovorim, toliko sam bila oduzeta. Ivan mi je malo podigao glavu dok me je ovaj tu*ao u *mar, pokusao je da mi gurne u usta. U tim naletima cepanja moje nevine gu*e videla sam odraz na prozoru, mali nas je gledao. Skupila sam snage da kazem, ali Ivan mi je stavio glavic u usta i nije mi dao da ga izvadim....

Nema komentara:

Pokreće Blogger.