ISPOVEST: Omrsio


Jednog leta sam otisao u jedno etno selo blizu V plane… Jako je lepo i mirno,bas za dusevni odmor kao stvoreno. Ceo dan sam proveo tamo,u kucici koju sam iznajmio. Uvece sam resio da odem do obliznjih kafica,u jednom je bila guzva,subota je bila.. Posle par piva koje sam popio,primetio sam da me posmatra jedna devojka… Nekih pola sata su nam se sretali pogledi,dok nisam resio da joj pridjem. Pitala me odakle,zasto sam sam…objasnio sam joj..da sam dosao da odmorim i da prenocim u etno selu.. Pitala me je,jel sam sam dosao,sto mi je vec dalo nadu da cu da se “omrsim” neplanirano to vece.. Zajedno smo popili jos dva tuborga,i pozvao je da ode sa mnom do kucice u etno selu,da mi pravi drustvo jer mi se jos ne spava..

Pristala je posle par sekundi razmisljanja,ali je rekla da ne moze dugo da ostane,te da moral da je vratim kuci do 03h…a tada je bilo vec oko 01h.. Seli smo u auto i dosli u smestaj.. Izula je sandalice,i sela na francuski krevet. Inace,imala je crnu uvijenu kosu,malo sire kukove,manje grudi,i malo seljacki naglasak…al to mi je bilo simpaticno.. Seo sam pored nje,malo smo pricali,onda mi je rekla da ugasim svetlo… Cim sam ugasio svetlo,prisla mi je i poceli smo da se ljubimo.. Bacili smo se na krevet,i onako preko odece se trljali i simulirali s*x… Pe*is mi je vec bi tvrd kao kamen dok mi je ona onako preko odece skakala po njemu..pritiskala ga… Skinuli smo se oboje celi..legla je na meb e,pocela ja lagano da se spusta i da mi dr*a k**ac,a onda je pocela laganl jezikom da mu lize glavic i da ga nezno gricka zubima… pomislio sam u sebi,”u je*ote oc a mala je bomba u krevetu ” Krenula je da ga pu*i.. stavila ga je u usta,i ujedno ga dr*ala dok joj je u ustima..pocela ja da balavi,njena pljuvacka je curila niz moj ku**c…

Rekla mi je,zelim da me je*es jako…daj mi ga u pi*ku.. Legla je na ledja,a ja nisam mogao da odolim a da joj ne poljubim pi*kicu koja je bila jako vlazna…dr*ao sam joj jezikom kli*oris,sisao ga…a ona se uvijala,rukama me grebala i stiskala po glavi..  Zaista prelep pi*ic,uzivao sam u lizanju..i guranju jezika u njenu vrelu va*inu… Zatim sam joj noge podigao na moja ramena (jos uvek se secam njenih nalakiranih u roze,noktica na nogama) i polako poceo da joj gurkam gla*ic i da joj trljam picu gla*icem..nije vise mogla da izdrzi,govorila je “GURNI GA CELOG ” ..poslusao sam je,i poceo da je zestoko tu*am,stenjala je jako…prstice na nozi samo joj ljubio,dok je moj k**ac prodirao u nju…jaja su lupkala o njenu pi*u,bila su mokra od njenih “sokova “.. osetio sam da cu da svr*im,pa sam malo usporio tempo,gurnuo sam joj ga do kraja…i onda stao i ljubio je…po vratu..bili smo celi znojavi i mokri.. Znala je da sam blizu da svr**m,nag**ila mi se,a ja sam onako obilno isprskao njenu gu*u… Posisala mi je ku*ac na kraju,olizala ga celog.. Vratio sam je kuci…poljubio..bilo je to divno vece…za nezaborav…

Nema komentara:

Pokreće Blogger.