ISPOVEST: Pokupio sam neku djevojku osrednjih godina, otišli smo kod mene. Dok sam joj “čepao” grudi…


Pokupio sam neku djevojku osrednjih godina, otišli smo kod mene. Dok sam joj “čepao” grudi iznenadio sam se koliko su čvrste i koliko je mlijeka iz njih izlazilo. Kada se skroz raspremila uslijedilo je novo iznenadenje, pravi šok za mene, vidio sam ožiljak od caskorg reza, svjež, rana čak nije skroz zarasla.

Pitao sam je šta to treba da znači, a rekla mi je onako dro*asto, NE SE*I, UZMI ME, JER NEMAM VREMENA ZA GUBLJENJE… MUŽ NE ZNA SA BEBOM, MORAM SE BRZO VRATITI… Tada sam je doslovno bacio sa kreveta, nisam ni razmišljao da je tako mogu ozlijediti. Ustao sam bacio na nju njenu odjeću i pljunuo je kao što nikada nikoga nisam.

Nisam nija neki svetac, ali biti tolika dro*a, ostaviti tek rođenu bebu sa mužem, a raditi ovakve stvari.NEMATE POJMA KAKO JE GADAN OSJEĆAJ.u tom trenutku sam zamislio sebe u ulozi njenog muža. Trebao sam je ubiti, ako ne skroz, onda od batina.

Nema komentara:

Pokreće Blogger.