ISPOVEST: postoji jedan moj kolega ,sa kojim sam se je*ala …


Imam decka skoro 2meseca. Divan je prema meni, poklanja mi paznju (mozda malo i preteruje, jer mi je posle treceg vidjenja rekao da me voli), nismo imali s*x, meni glupo da se ponudim, on izgleda onako kako sam zamisljala svog idealnog muskarca i vec planira nasu svadbu…

a sa druge strane,postoji jedan moj kolega ,sa kojim sam se je*ala par dana u Italiji. Nije nesto fizicki lep ,ali imamo neki odnos, znamo sve jedno o drugom i non stop me zasmejava. Vidim da je zaljubljen u mene i plasim se tj nisam sigurna da li sam ja zaljubljena u njega 😦Iako imam skoro 30godina,

pored njega se osecam kao zaljubljena devojcica … Ne zelim da prevarim ili povredim svog decka, mada shvatam da sam ga na neki nacin u mislima vec prevarila…zasto sve mora da bude tako komplikovano 😔

Nema komentara:

Pokreće Blogger.