CECA UZNEMIRENA – Teško mi je da gledam kada TUKU mog Veljka!


Nimalo lep prizor.
Svetlana Ceca Ražnatović kaže da joj je veoma teško dok gleda kako udaraju njenog sina Veljka u ringu. Folk diva je ponosna na svog naslednika i uspehe koje on niže u boksu i ističe da ga podržava u bavljenju ovom borilačkom veštinom.

Iako nije mogla uživo da prati Veljkov nedavni meč, Ceca priznaje da joj nije bilo nimalo svejedno da vidi svog naslednika u surovoj borbi.

– Naravno da mi je neprijatno kad gledam da neko udara Veljka. S druge strane, i njegov protivnik je dete, majka je i njega rodila. Bila sam srećna kada je moj sin pobedio – kaže pevačica.

Folk divi je krivo što nije bila uz sina tokom borbe i objašnjava da će se truditi da svaki njegov naredni duel isprati.

– Ići ću na njegov sledeći meč, prošli put nisam bila u Srbiji jer sam imala nastup. Veljko će sigurno nastaviti da trenira boks, smatram da je bitno baviti se sportom. Verujem da će on profesionalno nastaviti da boksuje – smatra Ceca.

srbijadanas.com

Nema komentara:

Pokreće Blogger.