ISPOVEST: Vec duze vreme osecam da imam problem u braku, taj problem je sto nisam dugo primila ku**c…


Vec duze vreme osecam da imam problem u braku, taj problem je sto nisam dugo primila ku**c. Muz vec duze vreme ostaje duze na poslu, cesto spava u kancelariji i kad dodje kuci mrzovoljan je i nikakav. Nazovem ja njega juce da dodje kuci na veceru, odem kod kozmeticara, kupim provokativnu haljinu, naravno narucim veceru i tako sredjena sacekam ga kuci…
Dolazi on sav iznenadjen i pita sta slavimo?! Slavimo to da razvodim ja dobijam starateljstvo nad petogodisnjim sinom, vilu u kojoj zivimo, 3 poslovna lokala i dva restorana. On dobija slobodu i znatno manji deo materijalnog stanja. Bez i jedne reci primedbe pristao je na to.

U mladosti je voleo devojku druge vere, otac ga se hteo odreci tako da je mene iskoristio jer sam prva naisla da bi ocu ispunio zelju… Oke i onako sam se udala iz koristi, s tim da sam ga vremenom zavolela ali sve u svemu oboje smo u plusu…

Nema komentara:

Pokreće Blogger.