Kćerka mog kuma, mog dugogodišnjeg prijetelja se… ONO… za novac. Ima samo 17 godina ali izgleda baŠ…


 Kćerka mog kuma, mog dugogodišnjeg prijetelja se… ONO… za novac. Ima samo 17 godina ali izgleda baš, baš dobro. Moj kum je kako da kažem, siromašan, teško živi, ali ona izgleda kao milion dolara, šminka, odjeća, mobitel… sve markirano. Muško ko muško prošli vikend sam je kontaktirao, nisam se predstavio jer nisam želio da me zbog toga odbije.

Nije se mnogo raspitivala ko sam, samo je tražila da joj unaprijed pošaljem dopunu od 20 eura i da napišem gdje ćemo se naći. Baš sam se iznenadio, poslao sam joj novac, i rekao da dođe u jedna hotel nadomak grada da ću je tu čekati. Nisam želio do zadnjeg trenutka da me vidi, da ne bi odustala. Iznajmio sam sobu u hotelu i čekao je i tačno u dogovoreno vrijeme je pokucala na vrata. Kada sam otvorio vrata ugledao sam je, bila je poput boginje, lijepa dotjerana, nikada je iz te blizine i tako direktno nisam gledao.

Bilo joj je malo neprijatno kada je shvatila da sam ja njena mušterija, malo se i bojala da je neću izdati roditeljima, ali nakon par minuta i par rečenica koje smo razmijenili sve je krenulo svojim tokom. Bilo mi je ekstra, imam skoro 50 godina i bolje se nisam dugo osjećao. Malo me je blam sada kada sam u društvu njenog tate, ali nisam jedini koji mu spava sa kćerkom tako da mi nije neki veliki grijeh. Za vikend imam ponovo zakazan “sastanak” jedva čekam 🙂

Nema komentara:

Pokreće Blogger.