Uskoro punim 20 godina, pusim travu i jos uvek sam nevina i to mi je veliki teret….


 Uskoro punim 20 godina, pusim travu i jos uvek sam nevina i to mi je veliki teret. Jer zivim sa bratom koji svaki dan dovodi devojku pa mozete da zamislite kako mi tesko pada kada njih dvoje cujem da stenju sva se ovlazim. Momcima na prvi pogled delujem atraktivno i ‘opasno’, a kad me upoznaju ili udju sa mnom u vezu i vide da sam ustvari prizemna i okej,

pa jos kad kazem da sam nevina..kao da porastu sami sebi u ocima, pomisle da su ‘posebni’ jer ce mi mozda biti prvi..misle da sam nevina jos jer sam cekala pravog pa da su bas oni ti pravi.. I onda krenu da me drndaju i uzimaju zdravo za gotovo jer misle da sam luda za njima i da im se moze i zato mi se sve veze zavrse pre nego sto i dodje do se*sa..

Zbog toga se osecam slabo i ranjivo, zelim da uradim to s nekim kome cu se svidjati i ko ce me postovati, i ko tome nece pridavati neki znacaj u tom smislu, nego da to bude normalan i spontan korak u vezi.. Ali kako vreme ide sve mi teze pada kad nekom decku treba da se otvorim po tom pitanju jer se plasim da ne zloupotrebi moje poverenje..

Nema komentara:

Pokreće Blogger.