ISPOVEST: Bila je to jedna devojka koja nije bila nesto narocito lepa, ali je imala vrh guzu meni se svidjala bas zbog toga sto jeste dobra riba…


Desilo se pre odprilike2 godine,isao sam tad u srednju skolu, bio sam zavrsna godina. Bila je to jedna devojka koja nije bila nesto narocito lepa, ali je imala vrh guzu meni se svidjala bas zbog toga sto jeste dobra riba, inace bila mi je prva devojka koja mi dala va*inu.Tad smo bili vec dve godine u vezi i bio sam bas srecan,mislio sam to je to.

Otisao sam u Beograd na par dana kod tetke,a i zbog prijemnog za faks.Nabacivala mi se tu jedna devojka koja je zivela u toj zgradi,medjutim ja ni u ludilu nisam hteo da prevarim svoju devojku.Vratio sam se kuci i znate sta se desilo?Ona je mene prevarila i samo je rekla da raskidamo.Jedan tezak period zivota,ali rekao sam sebi zivot ide dalje.

Trenutno radim u Nemackoj kao programer i dosao sam na odmor kuci i sreo sam je.Otisli smo na pice i saznao sam da ima dvoje dece i da je razvedena i sama.Rekla mi je da zeli da sve bude kao pre,samo sam joj rekao da od toga nema nista,jer te dane tuge jedva sam preziveo.Jer kroz zivot sam naucio ko te jednom povredi,povredi ce te opet(na svojim greskama).

Nema komentara:

Pokreće Blogger.