ISPOVEST: zabavljamo se plešemo i prilazi nam neka cura, polu gola u pinicu dopi*njaka zgodna do bola…


Otisli jednu vecer ja i drug u neki disko a devojka otisla sa drugaricama.. Stojimo mi normalno, zabavljamo se plešemo i prilazi nam neka cura, polu gola u pinicu dopi*njaka zgodna do bola samo sto nije nesto lepa i plese oko mene i poljubi me.. Nista mi nije jasno, otkud mene ljubi prvi put je vidim.. U tome nastaje scena..
Ulazi ova moja Sada bivsa devojka i vidi to. Naravno.. Ulazi napucana, tip top sredjena,..ide prema meni sa stilom i samo mi se nasmeja onim divljim osmehom dok ova jos plese uz mene.. I potom dodje kraj mene poljubi me samo onako ko sto ona zna i reče gadiš mi se..

I vrati se elegantno kako je i dosla.. Pa ljudi moji ako sam se ikad gore osecao i jadnije a ni kriv ni duzan.. I i ova cura, sto je zbog nje to sve nastalo posle govori kako je svog decka htela napraviti ljubomornim.. Eeeeeee zivote moj tuzni…

Nema komentara:

Pokreće Blogger.