ISPOVEST – Izje*o sam sestricnu


Jedno jutro probudio sam se i otisao kod sestricne da se zabavljamo kao sto uvijek to radimo. Ona je bila mnogo s*xi imala je velike si*e i odlicnu gu*u. Posto tog jutre njoj nikog nije bilo kod kuce mi smo se zabavljali. Nekako smo dosli na temu da ona nikad nije vidila kako neko sv*si. Ja sam joj rekao da joj mogu ja pokazati samo neka skine majcu da cu joj svr*iti po si*ama. Rekla je da ne bi ali ja sam je nagovarao.
Nakon pola sata je pristala skinula je majcu i kleknula zacudila se kad sam ja izvadio svoju kur***u svr*io sam joj po si*ama i grudnjaku. Otisao sam kuci, sutra mi se javila i rekla da bi zeljela da je je**m ja sam pristao i otisao knjoj otisli smo u njenu sobu i skinula se bila je obucena normalno.

Posto je bila nevina ja sam morao pomalo ulazit jer ju je boljelo malo pomalo razradio sam koj pi**u i ulazio sve brze kad sam trebao svr*it izvadio sam i sv**io joj ravno u usta nije bila s tim bas zadovoljna ali je progutala. Pitao sam je dali mogu da je je*em u gu*u na sta je pristala. Okrenuo sam je na rub krevetai usao tu sam je izjebo ko luđak i ako je vristala nisam stajao napunio sam joj su*ak spe*mom. To je bilo jednom i nikad vise sad ima decka i je*e se s njim.

Nema komentara:

Pokreće Blogger.