ISPOVEST: Kre*em svoju taštu, rođenu majku moje žene i to više od tri godine. Ima 45 godina ali u krevetu 100 puta bolja od svoje kćerke….


Kre*em svoju taštu, rođenu majku moje žene i to više od tri godine. Ima 45 godina ali u krevetu 100 puta bolja od svoje kćerke. Obzirom da živimo u porodničnoj kući imamo dosta i vremena i prostora za nas, ali desilo se nešto što nismo očekivali.

Ostala je trudna, naravno sa mnom jer moj tašt je matorac od 60 godina i po tom pitanju je već mrtav. Prije nekoliko dana tašta je išla da abortira, ali nastao je problem i nalazimo se u teškoj situaciji. Ginekolog joj je rekao da bi u slučaju abortusa s obzirom na njene godine moglo doći do velikog problema i da bi čak i njen život bio u opasnosti.

Sama činjenica da tašt ima 60 godina dovela bi je u situaciju da se komentariše sa kime je trudna i ko je otac, a tu nastaje najveći problem. Imam specifično lice, malo veći nos i plavu kosu, ako dijete povuče na mene mislim da me, odnoso nas za nekoliko godina čeka velika sramota. Probat ću je nagovoriti da rizikuje sa abortusom, jer nema šta da izgubi.

Nema komentara:

Pokreće Blogger.