ISPOVEST: NEVINOST!? Čista glupost… nikada mi nije bilo jasno zašto je nevinost ljudima toliko važna…


NEVINOST!? Čista glupost… nikada mi nije bilo jasno zašto je nevinost ljudima toliko važna. OBIČNI KOMADIĆ KOŽICE… Ja sam sa 15 godina izgubila nevinost sa dečkom koga sam jedva poznavala, tačnije nisam ga ni poznavala, znala sam kako se zove i to je to i bilo je zaista zabavno. Nije bilo strašno, nije boljelo, nije bilo ničega što se bitno promjenilo, niti sam se osjećala manje dobrom od ostalih nakon toga.

Jednostavno niko nije ni znao da li sam ili nisam nevina. Nakon toga kada sam se uvjerila da ti odnosi sa muškarcima nisu ništa strašno počela sam da eksperimentišem i istražujem, istražila sam muško ženske odnse na mnoge načine, sa različitim ljudima, mlađim i starijim. Sa 17 godina sam ostala trudna, čak nisam znala ni čije je dijete i tada me prvi puta uhvatio neki strah, jeza… noćima nisam spavala, a onda je i taj problem postao banalan. Jeste da košta 500 eura, ali je lako rješiv.

Abortirala sam… nakon toga mi je bilo krivo na sebe jer sam se par dana i noći brinula… čista glupost, samo treba uživati u životu. Imam 22 godine, vjerena sam i svi od mojih roditelja, preko rodbine, pa do vjerenika sa kojim sam 3 godine u vezi svi misle da sam nevina… kako kažu ČASNA I POŠTENA CURA. Toliko koliko je važna nevinost, na kraju krajeva pred vjenčanje ću otići u polikliniku i operativnim zahvatom vratiti opnicu, UĆI ĆU NEVINA U BRAK! Svi sreni, a ja zadovolj(e)na :)… a vi što čuvate nevinost, znajte da samo same sebi radite zlo, TO JE 100% ISTINA!!!

Nema komentara:

Pokreće Blogger.