ISPOVEST: Bili smo vjereni i često sam dolazio da prespavam kod moje devojke jer smo previše voljeli se*s. Njen otac nikada to nije znao jer smo uvijek kasno dolazili…


Bili smo vjereni i često sam dolazio da prespavam kod moje devojke jer smo previše voljeli se*s. Njen otac nikada to nije znao jer smo uvijek kasno dolazili, a on je rano odlazio na posao. Fin i dobar čovjek, ali bilo bi me sramota da sazna da mu je*em ćerku ipak još nismo vjenčani. Zbog toga uvijek po 10 puta proverim jesu li vrata zaključana. Sinoć smo došli sa jedne žurke i u zanosu ljubavi nisam razmišljao o njenom tati, ni o vratima, samo smo ušli i onda sam navalio kao divljak da je gu*im.
Očigledno smo bili previše glasni i u pola akcije otvorila su se vrata i vido sam njega. Iako sam bio dobro pijan ja sam se u sekundi otrijeznio. On je otišao bez riječi ne zatvarajući vrata,
pomislio sam kako je sve uredu i da sam dobro prošao, a onda sam čuo njega kako histerično svojoj ženi govori. DONESI MI MOJU PUŠKU, NEKa LUTALICA NAM SE ZAVUKLA U KUĆU SAD ĆU DA GA UBIJEM!!

Znam da sam samo pokupio svoju odjeću i onako gol skočio kroz prozor. Da me ubijete ja i ne znam da li sam prozor otvorio ili sam iskočio kroz zatvoren. Ovo je bio pravi šok od kojeg se neću nikada oporaviti. Ne znam šta će bit sa našim zarukama. Cijli dan sam u svojoj sobi, ugašeni telefoni, NEMA ME, a sve kontam sada će on na vratima da se pojavi.

Nema komentara:

Pokreće Blogger.